> > > > > customer-retention-and-satisfaction-in-indian-banking-sector

Vishal Shah - Customer Retention And Satisfaction In Indian Banking Sector

Het boek Customer Retention And Satisfaction In Indian Banking Sector van de auteur Vishal Shah is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Customer Retention And Satisfaction In Indian Banking Sector" is nieuw te koop vanaf € 71,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 71,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Customer Retention And Satisfaction In Indian Banking Sector

Type: Paperback
ISBN: 9783659164873
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 71,99


Andere populaire boeken van Vishal Shah
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 99,99
Tweedehands (0)