> > > > > the-effects-of-service-recovery-on-customer-satisfaction-and-loyalty

Efrem Sisay - The Effects Of Service Recovery On Customer Satisfaction And Loyalty

Het boek The Effects Of Service Recovery On Customer Satisfaction And Loyalty van de auteur Efrem Sisay is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Effects Of Service Recovery On Customer Satisfaction And Loyalty" is nieuw te koop vanaf € 47,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 47,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Effects Of Service Recovery On Customer Satisfaction And Loyalty

Type: Paperback
ISBN: 9783659365829
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 47,99