> > > > > color-congruence-as-an-influential-cue-in-brand-attitude-formation

Harishchandra Singh Rathod - Color Congruence As An Influential Cue In Brand Attitude Formation

Het boek Color Congruence As An Influential Cue In Brand Attitude Formation van de auteur Harishchandra Singh Rathod is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Color Congruence As An Influential Cue In Brand Attitude Formation" is nieuw te koop vanaf € 62,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 62,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Color Congruence As An Influential Cue In Brand Attitude Formation

Type: Paperback
ISBN: 9783659143977
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 62,99