> > > > > innovatives-markenmanagementthe-role-of-origin-of-fame-in-influencer-branding

Julia Sinnig - Innovatives Markenmanagement-the Role Of Origin Of Fame In Influencer Branding

Het boek Innovatives Markenmanagement-the Role Of Origin Of Fame In Influencer Branding van de auteur Julia Sinnig is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Innovatives Markenmanagement-the Role Of Origin Of Fame In Influencer Branding" is nieuw te koop vanaf € 50,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 50,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Innovatives Markenmanagement-the Role Of Origin Of Fame In Influencer Branding

Type: Paperback
ISBN: 9783658275426
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 50,99