> > > > > the-effect-of-global-branding-strategies-on-consumer-values-and-needs

Phunsri Siwat - The Effect Of Global Branding Strategies On Consumer Values And Needs

Het boek The Effect Of Global Branding Strategies On Consumer Values And Needs van de auteur Phunsri Siwat is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Effect Of Global Branding Strategies On Consumer Values And Needs" is nieuw te koop vanaf € 40,65 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 40,65 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Effect Of Global Branding Strategies On Consumer Values And Needs

Type: Paperback
ISBN: 9783659439223
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 40,65