> > > > > factors-influencing-buyer-behavior-in-fmcg-an-indian-perspective

Smitha Siji - Factors Influencing Buyer Behavior In Fmcg - An Indian Perspective

Het boek Factors Influencing Buyer Behavior In Fmcg - An Indian Perspective van de auteur Smitha Siji is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Factors Influencing Buyer Behavior In Fmcg - An Indian Perspective" is nieuw te koop vanaf € 23,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Factors Influencing Buyer Behavior In Fmcg - An Indian Perspective

Type: Paperback
ISBN: 9783659972973
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 23,90