> > > > > influencer-marketing-a-measurement-instrument-to-determine-the-credibility-of-influencers

Smuda, Christin - Influencer Marketing. A Measurement Instrument To Determine The Credibility Of Influencers

Het boek Influencer Marketing. A Measurement Instrument To Determine The Credibility Of Influencers van de auteur Smuda, Christin is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Influencer Marketing. A Measurement Instrument To Determine The Credibility Of Influencers" is nieuw te koop vanaf € 47,95 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 47,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Influencer Marketing. A Measurement Instrument To Determine The Credibility Of Influencers

Type: Paperback
ISBN: 9783668808546
Levertijd: 10

Aanbieder:
€ 47,95