> > > > > interventies-in-het-onderwijs-leerproblemen

Snellings - Interventies In Het Onderwijs: Leerproblemen

Het boek Interventies In Het Onderwijs: Leerproblemen van de auteur Snellings is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Interventies In Het Onderwijs: Leerproblemen" is nieuw te koop vanaf € 37,95 bij Bol.com. "Interventies In Het Onderwijs: Leerproblemen" is tweedehands te koop vanaf € 10,39 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 37,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 10,39 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Interventies In Het Onderwijs: Leerproblemen

Type: Paperback
ISBN: 9789462365469
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 37,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789047301080
   
Soort boek
Paperback


Leerproblemen is het eerste deel in de serie Interventies in het onderwijs, een drietal themaboeken over schoolpsychologie waarin theorie, adviezen en interventies bij problemen in onderwijs besproken worden. <br /><br />Veel kinderen ondervinden problemen bij het schoolse leren. Soms beperken deze problemen zich tot een specifiek vak, zoals lezen of rekenen, soms zijn de prestaties voor meerdere vakken onvoldoende. Leren kan ook problematisch verlopen door een samenspel van verschillende redenen, zoals hoogbegaafdheid, of adhd. Een doeltreffende interventie kan alleen gedaan worden als de precieze aard van de beperkingen en mogelijkheden van leerlingen opgespoord zijn met passende diagnostische middelen.<br /><br />Hoe denken vooraanstaande Nederlandse experts over interventies bij leerproblemen in het Nederlandse onderwijs? <br /><br />Deze vraag staat centraal in Interventies in het onderwijs: leerproblemen. In deze bundel worden adviezen, programma's, begeleiding en andere methodieken besproken die zich richten op leerproblemen en bijzondere doelgroepen in het basisonderwijs en middelbaar onderwijs. Het boek behandelt de theoretische achtergrond van de verschillende interventies, de diagnostiek en het instrumentarium die daarbij worden gebruikt, en de effectiviteit op basis van onderzoeksresultaten uit de onderwijspraktijk en uit onderzoekssettings. Alle leerproblemen worden geïllustreerd aan de hand van casussen die typische kenmerken van de specifieke problematiek vertonen.<br />
Prijs
€ 10,39
Bekijk boek