> > > > > defining-measuring-and-managing-consumer-experiences

Annarita Sorrentino - Defining, Measuring And Managing Consumer Experiences

Het boek Defining, Measuring And Managing Consumer Experiences van de auteur Annarita Sorrentino is 3 maal gevonden, 3 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Defining, Measuring And Managing Consumer Experiences" is nieuw te koop vanaf € 50,99 bij Bol.com.

Nieuw (3) vanaf € 50,99 bij Bol.com Toon 3 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 3 nieuwe boeken gevonden
Defining, Measuring And Managing Consumer Experiences

Type: Paperback
ISBN: 9780367559083
Levertijd: 38

Aanbieder:
€ 50,99
Defining, Measuring And Managing Consumer Experiences

Type: Hardcover
ISBN: 9780367479374
Levertijd: 54

Aanbieder:
€ 148,99


Andere populaire boeken van Annarita Sorrentino
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.