> > > > > the-impact-of-emotional-branding-on-brand-loyalty-in-the-skin-care-market

Sonntag, Jennifer - The Impact Of Emotional Branding On Brand Loyalty In The Skin Care Market

Het boek The Impact Of Emotional Branding On Brand Loyalty In The Skin Care Market van de auteur Sonntag, Jennifer is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Impact Of Emotional Branding On Brand Loyalty In The Skin Care Market" is nieuw te koop vanaf € 88,49 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 88,49 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Impact Of Emotional Branding On Brand Loyalty In The Skin Care Market

Type: Paperback
ISBN: 9783668286733
Levertijd: 10

Aanbieder:
€ 88,49