> > > > > de-digitale-dialoog

Athalie Stegeman - De Digitale Dialoog

Het boek De Digitale Dialoog van de auteur Athalie Stegeman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Digitale Dialoog" is tweedehands te koop vanaf € 31,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 31,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789081683814
   
Soort boek
Paperback


De digitale wereld <br />Hoe gaat u om met de krachten die de digitale wereld kenmerken? Hoe verandert uw organisatie mee in de continue vernieuwing van Marketing en Communicatie. Internet innoveert de wijze waarop mensen in uw organisatie werken van ?digitale- monologen naar interactieve dialogen. De macht ligt bij de consument, de gebruikers die de digitale en sociale media omarmen. Het is voor organisaties noodzaak om mee te groeien met deze digitale ontwikkelingen ook al is dit geen vanzelfsprekende verandering. <br />De digitale organisatie <br />Er zijn spanningsvelden waarneembaar tussen vroeger en nu, intern en extern en korte versus lange termijn focus. Traditioneel hi?rarchisch overzicht maakt plaats voor modern strategisch inzicht. Je bent wie je kent gaat over openheid en verbinding waarbij de digitale dialoog waardecreatie levert voor persoonlijke groei en voor professionele kansen. De strategische concurrentiepositie versterkt omdat de digitale dialoog doelgroepen verbind op interesse, relevantie en betrokkenheid. <br />De Digitale Dialoog <br />Denkt u met een digitale campagne op Hyves, LinkedIn, Twitter en Facebook snel geld te kunnen verdienen? Met de strategische inzet van digitale dialogen zult u nog veel meer bereiken dan het verwachte rendement. Het starten van een digitale dialoog betekent in de praktijk succes in bereik, binding van prospects en conversie van nieuwe klanten en dat zijn precies de kansen die elke organisatie zoekt!<br />De Digitale Doelen <br />De meerwaarde van de dialoog als marketingstrategie is dat de investeringen voor onbepaalde tijd bijdragen aan de gestelde bedrijfsdoelen. De digitale dialoog is een diepte investering waarbij de kosten gezien kunnen worden als een investering in de duurzame ontwikkeling in reputatie, klantcontact en bereik van nieuwe klanten. De digitale dialoog is een open podium voor uw organisatie om zichtbaar te zijn en voor klanten om wensen en behoeftes te delen. <br />Digitaal Doen!<br />Uw visie op internet en relatiemarketing zal veranderen na het lezen van dit boek. Aan de hand van het digitale stappenplan kunt u de interactie van medewerker met stakeholders succesvol starten en onderhouden. Want, de digitale dialoog is een duurzame dialoog, gericht op de lange termijn. De waarde ligt in de interactie met relaties en daarmee de versterking van uw marktpositie, doen dus!<br />Athalie Stegeman is actief als strategisch marketingconsultant sinds 1995. Haar passie voor internet verbindt zij met haar focus op strategische waardecreatie voor bedrijven waarbij lange termijn groei, onderscheidend vermogen en innovatie de pijlers vormen. Haar persoonlijke kernwaarden zijn verrassen, vernieuwen en vertrouwen, Athalie weet wat de impact is van digitale veranderingen op mensen en organisaties. Athalie is actief als consultant en interim manager en heeft haar eigen blog www.AthalieStegeman.nl waar dit boek Blogopedia digitaal verder gaat.
Prijs
€ 31,90
Bekijk boek