> > > > > klanten-wat-moet-je-ermee

Marijn Van Der Starre - Klanten, Wat Moet Je Ermee?

Het boek Klanten, Wat Moet Je Ermee? van de auteur Marijn Van Der Starre is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Klanten, Wat Moet Je Ermee?" is tweedehands te koop vanaf € 15,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 15,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491197734
   
Soort boek
Paperback


In dit inspirerende managementboek neem hr-professional Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij de Efteling en Jumbo en gestaafd met vele praktijkvoorbeelden (o.a. van McDonald's, Rabobank, gemeente Eindhoven, Fontys Hogescholen en natuurlijk de Efteling), onderzoek en de nodige theorie. <br /><br />Hiervoor heeft hij vijf bouwstenen gedefinieerd die essentieel zijn voor een klantgerichte organisatie. Per bouwsteen beschrijft hij het waarom-wat-hoe om tot een echte klantgerichte organisatie te komen. <br /> <br />De resultaten mogen er zijn:<br />-meer omzet en rendement <br />-de juiste focus voor je organisatie<br />-klanten die blijven terugkomen<br />-innovatie<br />-bevlogen medewerkers <br /><br />Dat wil toch iedereen?<br /><br /><br />Marijn van der Starre werkt sinds 2009 bij de Efteling als senior hr-adviseur. Daar heeft hij zich onder andere bezig gehouden met organisatie-ontwikkeling met resultaten om trots op te zijn.
Prijs
€ 15,99
Bekijk boek