> > > > > aandacht-is-macht

Paul Stamsnijder - Aandacht Is Macht

Het boek Aandacht Is Macht van de auteur Paul Stamsnijder is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Aandacht Is Macht" is tweedehands te koop vanaf € 17,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 17,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789490085339
   
Soort boek
Paperback


In de politiek gaat het steeds minder om de inhoud en steeds meer om het effect. De echte strijd wordt niet gevoerd in het parlement, maar in praatprogramma's. Politiek en journalistiek houden elkaar in een ijzeren greep. Kijk maar naar De Wereld draait door, Pauw & Witteman en Pownews. Nieuws is handel, met aandacht als valuta en reputatie als belangrijkste wisselkoers.Logisch dat steeds meer mensen op zoek zijn naar de geheimen van de spindoctor. Hoe krijgt een politicus positieve aandacht? Hoe maak je van jezelf een merk? En hoe geef je de juiste draai aan het nieuws? <br /><br />In deze bundel staan de wetten die het verschil maken tussen winst en verlies in de strijd om de macht. Politici van naam en faam uit het verkiezingsjaar 2012 worden in 17 rake schetsen beschreven: van het succes van Asscher, Obama, Plasterk en Samsom tot de blunders van Brinkman, Roemer, Rutte en Sap. Aandacht is macht: 17 geheime wetten van de spindoctor bundelt de columns die verschenen in het vakblad MarketingTribune. Onmisbare kost voor iedereen die spindoctor is of dat wil worden.<br /><br />Over de auteur<br />Paul Stamsnijder is oprichter van de Reputatiegroep, een gerenommeerde adviespraktijk die werkt met de top van de overheid, het maatschappelijk middenveld en het bedrijfsleven. De Reputatiegroep helpt organisaties en hun bestuurders het beste van zichzelf te laten zien. Specialisaties zijn profilering, positionering en professionalisering van corporate communicatie en reputatiemanagement. Paul studeerde Nederlandse taal- en letterkunde in Utrecht, filosofie in het Duitse Würzburg en Business Strategy aan de Academie voor Management in Groningen. De laatste jaren werkte hij met grote opdrachtgevers in het bedrijfsleven, zoals ABN AMRO, Achmea, APG, Funda, Pensioenfederatie, Schiphol en Rabobank. Hij schreef 'Goed nieuws in kwade tijden: crisiscommunicatie in de praktijk' (2002), 'Het merk is dood, leve het merk' (2008) en 'De vent is de tent: reputatiemanagement in de praktijk' (2012). Ook is hij programmadirecteur bij het European Institute for Brand Management (EURIB) en toezichthouder in de zorg.
Prijs
€ 17,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Paul Stamsnijder
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 32,50
Tweedehands (0)
Purpose

ISBN: 9789089654816


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 32,50
Tweedehands (0)