ISBN: 9789023256960
Bekijk boek
Het boek Communiceren Over Prestaties Strat. Bedrijfsv. I/d Zorginstell. van de auteur Strootman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Communiceren Over Prestaties Strat. Bedrijfsv. I/d Zorginstell." is tweedehands te koop vanaf € 18,35 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789031328659
Soort boek
Paperback Communiceren over prestaties in de zorginstelling. Kan dat? Is het mogelijk om de instelling expliciet af te stemmen op de door de medewerkers te leveren prestaties, de voortgang daarvan regelmatig te meten, daarover te rapporteren en vervolgens te communiceren over verbetering van de resultaten? In dit boek wordt een methode beschreven om communicatie over prestaties te realiseren in de zorginstelling en wordt aangegeven hoe die methode in de organisatie kan worden ingevoerd. Het gaat dan om vragen als: Hoe kunnen de visie en het beleid van de instelling worden vertaald in concreet te leveren prestaties? Dus hoe bereik je dat het beleidsplan niet in de bureaula terechtkomt, maar wordt uitgevoerd? Op welke wijze kunnen er samenhang en afstemming tussen de vele inspanningen, initiatieven, beleidsdoelen, projecten enzovoort komen? Dus hoe bereik je dat alle energie wordt gebruikt in dezelfde richting? Hoe kan een manager zicht houden op het totaal, terwijl hij tegelijkertijd alleen op de belangrijkste factoren wil sturen? Is het mogelijk om de cultuur van de instelling om te buigen naar een oriëntatie op resultaten? Dus hoe bereik je dat de medewerkers ondernemend en resultaatgericht zijn? Hoe verhoudt deze aanpak zich tot instrumenten voor kwaliteitszorg: INK, HZK, MIK-V? Wanneer kun je deze methode gebruiken en wanneer moet je dat (nog) niet doen? Dus aan welke voorwaarden moet de instelling voldoen om de methode met succes in te voeren?
|
Prijs
€ 18,35 |
Bekijk boek |