> > > > > goudmijn-van-gutenberg

Maths Suidman - Goudmijn Van Gutenberg

Het boek Goudmijn Van Gutenberg van de auteur Maths Suidman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Goudmijn Van Gutenberg" is tweedehands te koop vanaf € 9,75 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,75 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789058071217
   
Soort boek
Paperback


Zou Johannes Gutenberg zich in zijn graf omdraaien? Na de revolutie van de losse loden letters beleven we nu een verdergaande omwenteling in de informatie-industrie. Het gaat nog steeds om informatie en inhoud, met een nieuw toverwoord: content. Maar de manier waarop die content wordt verpakt, is fundamenteel anders. Boek, krant en tijdschrift krijgen steeds meer concurrentie van televisie, web, palmtop, mobiele telefoon en alle andere hulpmiddelen die de moderne consument gebruikt om altijd en overal over de meest actuele informatie te beschikken. <br />Voor uitgevers liggen er grote kansen. Zij beheren de inhoud en zitten dus op een goudmijn. Toch komen uitgevers nauwelijks met nieuwe uitgeefconcepten. Hun commerciële proces eindigt bij de verkoop van boek, krant of tijdschrift. Terwijl in het nieuwe uitgeven daar juist de exploitatie van een idee begint. Het gaat niet meer alleen om het product, maar vooral om het gedachtegoed, de beleving en de emotie. <br />Hoe kunnen traditionele uitgevers deze kansen grijpen, voordat anderen dat doen en daarmee de uitgevers op een zijspoor zetten? Welke rollen zijn er voor uitgevers? Verpakker van informatie of crossmediale exploitant van nieuwe uitgeefconcepten? En welke gevolgen heeft die keuze voor hun bedrijfsvoering? <br />Mathijs Suidman (1971) kreeg zijn opleiding deels in de traditionele uitgeverij (Reed Consumer Books en PCM uitgevers). Voor winkelketen Bruna ontwikkelde hij een succesvolle e-commerce website. Daarna was Suidman actief bij KPN Telecom, waar hij zich bezighield met het ontwerpen van contentformats en diensten voor verschillende media (telefonie, internet, papier, tv etc).
Prijs
€ 9,75
Bekijk boek