> > > > > researching-customer-satisfaction-and-loyalty

Paul Szwarc - Researching Customer Satisfaction And Loyalty

Het boek Researching Customer Satisfaction And Loyalty van de auteur Paul Szwarc is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Researching Customer Satisfaction And Loyalty" is nieuw te koop vanaf € 33,70 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 33,70 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Market Research In Practice- Researching Customer Satisfaction And Loyalty

Type: Paperback
ISBN: 9780749443368
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 33,70
Researching Customer Satisfaction And Loyalty

Type: Paperback
ISBN: 9780749443368
Levertijd: 28

Aanbieder:
€ 39,99