> > > > > effects-of-destination-branding-on-tourist-behavioural-intentions

Ronald Tapiwa Chikudo - Effects Of Destination Branding On Tourist Behavioural Intentions

Het boek Effects Of Destination Branding On Tourist Behavioural Intentions van de auteur Ronald Tapiwa Chikudo is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Effects Of Destination Branding On Tourist Behavioural Intentions" is nieuw te koop vanaf € 54,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 54,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Effects Of Destination Branding On Tourist Behavioural Intentions

Type: Paperback
ISBN: 9786139931415
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 54,90