> > > > > customer-encounters-on-twitter-a-study-of-positive-evaluation-and-complaint-management-on-english-corporate-profiles

Anna Tereszkiewicz - Customer Encounters On Twitter – A Study Of Positive Evaluation And Complaint Management On English Corporate Profiles

Het boek Customer Encounters On Twitter – A Study Of Positive Evaluation And Complaint Management On English Corporate Profiles van de auteur Anna Tereszkiewicz is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Customer Encounters On Twitter – A Study Of Positive Evaluation And Complaint Management On English Corporate Profiles" is nieuw te koop vanaf € 49,16 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 49,16 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden