> > > > > inleiding-organisatiekunde

Loek Ten Berge - Inleiding Organisatiekunde

Het boek Inleiding Organisatiekunde van de auteur Loek Ten Berge is 6 maal gevonden, 2 maal nieuw en 4 maal tweedehands. "Inleiding Organisatiekunde" is nieuw te koop vanaf € 34,66 bij Bol.com. "Inleiding Organisatiekunde" is tweedehands te koop vanaf € 8,50 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 34,66 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (4) vanaf € 8,50 bij Bol.com Toon 4 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Inleiding Organisatiekunde ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Inleiding Organisatiekunde
Inleiding Organisatiekunde
Inleiding Organisatiekunde

Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Inleiding Organisatiekunde

Type: Paperback
ISBN: 9789046905234
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 34,66
Inleiding Organisatiekunde

Type: Paperback
ISBN: 9789046907382
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 41,50
Tweedehands
We hebben 4 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046900239
   
Soort boek
Paperback


Inleiding Organisatiekunde 2e druk is een boek van Loek ten Berge uitgegeven bij Coutinho. ISBN 9789046900239 <br /><br />Inleiding Organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied. Door zijn beknoptheid is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. De auteurs behandelen de onderwerpen steeds in samenhang met de andere domeinen binnen de bedrijfskunde en de economie, waardoor de studenten zich een breed en ge ntegreerd beeld van de organisatiekunde kunnen vormen.<br />Het boek is opgebouwd rond het 7s-model van McKinsey, waarmee het zich onderscheidt van andere inleidingen in organisatiekunde. In ieder hoofdstuk staat een van de s-begrippen centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. Elk begrip wordt duidelijk uitgelegd, samengevat in leerdoelen en ge llustreerd aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Door het 7s-model als uitgangspunt te nemen ontstaat er een overzichtelijke eenheid in Inleiding Organisatiekunde, waarin de verbanden tussen de verschillende begrippen expliciet gemaakt worden in de slotparagraaf na elk hoofdstuk.
Prijs
€ 8,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046903681
   
Soort boek
Paperback


Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. <br />Na een inleidend hoofdstuk, waarin organisatiekunde in een historisch perspectief wordt geplaatst, staat in de verdere hoofdstukken steeds een van de S-begrippen uit het 7S-model centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. De verbanden tussen de verschillende begrippen worden in de slotparagraaf van elk hoofdstuk expliciet gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een overzicht gegeven van ontwikkelingen binnen de organisatiekunde.<br />Inleiding organisatiekunde is geschreven voor hbo-studenten. In elk hoofdstuk worden leerdoelen geformuleerd en komen actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal aan bod. De auteurs behandelen de onderwerpen in samenhang met andere domeinen binnen de bedrijfskunde en de economie, en creëren zo een breed en geïntegreerd beeld van de organisatiekunde. <br />Mr. L.J.A.M. ten Berge en drs. M.P. Oteman zijn beiden als docent verbonden aan de faculteit Economie en Management van de Hogeschool Utrecht. J.P. van Kooten is parttime verbonden aan het NCOI en directeur van Doeltreffend Advies en Training.<br />
Prijs
€ 9,11
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046901557
   
Soort boek
Paperback


Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied. Het boek is opgebouwd rond het 7S-model van McKinsey, waarmee het zich onderscheidt van andere inleidingen in de organisatiekunde. <br /><br />Na een inleidend hoofdstuk waarin organisatiekunde in een historisch perspectief wordt gezet, staat in de verdere hoofdstukken steeds een van de S-begrippen centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. Elk begrip wordt uitgelegd, samengevat in leerdoelen en geïllustreerd aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. De verbanden tussen de verschillende begrippen worden in de slotparagraaf van elk hoofdstuk expliciet gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde.<br /><br />Inleiding organisatiekunde is geschreven voor hbo-studenten. De auteurs behandelen de onderwerpen in samenhang met andere domeinen binnen de bedrijfskunde en de economie, waardoor de studenten zich een breed en geïntegreerd beeld van de organisatiekunde kunnen vormen. Door het 7S-model als uitgangpunt te nemen, is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. <br /><br />Mr. L.J.A.M. ten Berge en drs. M.P. Oteman zijn beiden als docent verbonden aan de faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Utrecht. J.P. van Kooten is parttime docent aan de Haagse Hogeschool en directeur van Doeltreffend Advies en Training.<br />
Prijs
€ 11,25
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046902394
   
Soort boek
Paperback


Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied. Het boek is opgebouwd rond het 7S-model van McKinsey, waarmee het zich onderscheidt van andere inleidingen in de organisatiekunde. <br /><br />Na een inleidend hoofdstuk waarin organisatiekunde in een historisch perspectief wordt gezet, staat in de verdere hoofdstukken steeds een van de S-begrippen centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. Elk begrip wordt uitgelegd, samengevat in leerdoelen en geïllustreerd aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. De verbanden tussen de verschillende begrippen worden in de slotparagraaf van elk hoofdstuk expliciet gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde.<br /><br />Inleiding organisatiekunde is geschreven voor hbo-studenten. De auteurs behandelen de onderwerpen in samenhang met andere domeinen binnen de bedrijfskunde en de economie, waardoor de studenten zich een breed en geïntegreerd beeld van de organisatiekunde kunnen vormen. Door het 7S-model als uitgangpunt te nemen, is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. <br /><br />Mr. L.J.A.M. ten Berge en drs. M.P. Oteman zijn beiden als docent verbonden aan de faculteit Economie en Management van de Hogeschool Utrecht. J.P. van Kooten is parttime docent aan de Haagse Hogeschool en directeur van Doeltreffend Advies en Training.<br />
Prijs
€ 13,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Loek Ten Berge
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Dit Is Marketing!

ISBN: 9789046903032


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 50,50
Tweedehands (1)
€ 22,80