> > > > > globalisation-vs-localisation-of-marketing-30-years-after-theodore-levitt-analysis-survey-and-comparison-of-the-german-and-turkish-skincare-markets

Deniz Unal - Globalisation Vs. Localisation Of Marketing 30 Years After Theodore Levitt. Analysis, Survey And Comparison Of The German And Turkish Skincare Markets

Het boek Globalisation Vs. Localisation Of Marketing 30 Years After Theodore Levitt. Analysis, Survey And Comparison Of The German And Turkish Skincare Markets van de auteur Deniz Unal is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Globalisation Vs. Localisation Of Marketing 30 Years After Theodore Levitt. Analysis, Survey And Comparison Of The German And Turkish Skincare Markets" is nieuw te koop vanaf € 57,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 57,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden