> > > > > advertising-industry-in-the-1960s-and-1970s-give-insight-into-the-agency-world-in-those-days

Miguel Urquidez - Advertising Industry In The 1960s And 1970s: Give Insight Into The Agency World In Those Days

Het boek Advertising Industry In The 1960s And 1970s: Give Insight Into The Agency World In Those Days van de auteur Miguel Urquidez is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Advertising Industry In The 1960s And 1970s: Give Insight Into The Agency World In Those Days" is nieuw te koop vanaf € 13,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 13,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Advertising Industry In The 1960s And 1970s: Give Insight Into The Agency World In Those Days ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Advertising Industry In The 1960s And 1970s: Give Insight Into The Agency World In Those Days

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
€ 13,99