> > > > > interneklantgerichtheid-kluwer-quality-memo

De Vaal K. Fierens M. - Interne-klantgerichtheid (kluwer Quality Memo)

Het boek Interne-klantgerichtheid (kluwer Quality Memo) van de auteur De Vaal K. Fierens M. is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Interne-klantgerichtheid (kluwer Quality Memo)" is tweedehands te koop vanaf € 19,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 19,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789026726095
   
Soort boek
Paperback


In dit boekje worden de relaties tussen de interne klant en de leverancier en het meten van de tevredenheid van de interne klant besproken. Het accent ligt op de wijze waarop praktische invulling kan worden gegeven aan het verbeterproces met behulp van een onderzoek naar de tevredenheid van de interne klant. Hierbij wordt een antwoord gezocht op de volgende vragen: Wat is het nut van klanttevredenheidsonderzoeken? Met welke zaken krijg je te maken? Waar plaats je ze in je bedrijfssvoering en hoe zet je de resultaten om in concrete verbeteringen? De gedachte achter een dergelijk onderzoek is niet op de eerste plaats het verzamelen van cijfers maar het kweken van begrip en het stimuleren van correct en professioneel gedrag ten opzichte van collega's (interne klanten) Het boekje is vooral bedoeld voor managers die concreet invulling willen geven aan hun kwaliteitsbeleid en inzien dat de houding van medewerkers het verschil uitmaakt tussen een goede onderneming en een excellente ondernemin
Prijs
€ 19,90
Bekijk boek