> > > > > marketing-toegepast-tweede-editie

Johan A.M. Vanhaverbeke - Marketing Toegepast, Tweede Editie

Het boek Marketing Toegepast, Tweede Editie van de auteur Johan A.M. Vanhaverbeke is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing Toegepast, Tweede Editie" is tweedehands te koop vanaf € 36,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 36,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789400002968
   
Soort boek
Paperback


Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. <br />Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. <br />Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie.<br />Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. <br /><br />Johan Vanhaverbeke is handelsingenieur en gecertificeerd interimmanager en heeft tal van strategische en operationele marketingopdrachten uitgevoerd bij grote en middelgrote, nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de Hogeschool Universiteit Brussel en programmaleider en docent bij Stima Education.<br />Madeleine Janssens is een kwalitatief diagnostisch onderzoeker die een ruime internationale ervaring heeft opgebouwd in meer dan 55 landen en in een veelheid van productcategorieën. Zij leidt het marktonderzoeksbureau WHY5Research. Zij is gastdocent bij Stima Education en gewaardeerd spreker op andere fora.<br />Veerle Hellemans is sociologe van opleiding en werkt als senior quantitative researcher bij WHY5Research. Ze heeft 10 jaar ervaring in nationaal en internationaal kwantitatief marktonderzoek in een brede waaier aan sectoren.<br />Stima Education, het opleidingsinstituut van STIMA (Stimulating Marketing), heeft het Handboek Marketing toegepast gekozen als handboek voor de opleiding “De essentie van marketing-, communicatie- en sales-beleid”. Meer informatie op www.stima.be.<br />
Prijs
€ 36,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Johan A.M. Vanhaverbeke
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 58,58
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 29,85
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 39,95