> > > > > commerciele-communicatie-marketing-reclame-media

Vugt J.P.A. Van - Commerciële Communicatie / Marketing - Reclame - Media

Het boek Commerciële Communicatie / Marketing - Reclame - Media van de auteur Vugt J.P.A. Van is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Commerciële Communicatie / Marketing - Reclame - Media" is tweedehands te koop vanaf € 7,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 7,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001923709
   
Soort boek
Paperback


<p>Taal speelt een overheersende rol in de communicatie van producent naar<br />consument. Commerciële communicatie brengt die communicatie in kaart.<br />Speciaal ontwikkeld voor het middelbaar beroepsonderwijs, geeft Commerciële<br />communicatie inzicht in de manier waarop de ondernemer schriftelijk<br />communiceert met zijn afnemers via het reclamebureau en de media.<br />Commerciële communicatie is geen zuiver-en daardoor gortdroog-<br />theorieboek. Vele praktijkgerichte opdrachten zorgen ervoor dat het geleerde<br />onmiddellijk wordt toegepast en ingeoefend. De auteurs hebben bovendien in<br />samenwerking met deskundigen uit het bedrijfsleven de theorie gedemonstreerd<br />met voorbeelden uit de praktijk. Aan de hand van een drietal cases wordt de<br />theorie glashelder verduidelijkt.<br />De ondernemer moet vanuit zijn specifieke situatie zijn wensen vertalen naar het<br />reclamebureau. Module 1 De onderneming behandelt daarom relevante<br />begrippen uit de marketing. Kennis hiervan is onontbeerlijk om<br />reclameactiviteiten succesvol over te laten komen bij de afnemer. In het<br />praktijkgedeelte laten drie ondernemers in hun keuken kijken.<br />In module 2 Reclame staat het reclamebureau met zijn producten centraal.<br />Het gaat vooral om de manier waarop de folder, brochure en advertentie<br />communiceren met de doelgroep. Twee reclamebureaus laten als afsluiting van<br />deze module zien hoe zij in de praktijk reclameproducten hebben ontwikkeld.<br />Ten slotte behandelt module 3 Verspreiding van reclameproducten grondig de<br />mogelijkheden die de ondernemer heeft om zijn reclameproducten bij zijn<br />doelgroep te krijgen: dag- en avondbladen, tijdschriften, direct mail.<br />Deze unieke opzet-theorie gedemonstreerd aan de praktijk met veel oefeningen<br />en opdrachten maakt Commerciële communicatie bij uitstek geschikt voor<br />gebruik in de lessen communicatie en praktische beroepsvorming.</p>
Prijs
€ 7,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Vugt J.P.A. Van
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 7,50
Nieuw (1)
€ 14,00
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 9,95