> > > > > webcare-in-de-praktijk

Antina Van Der Veenmeijer - Webcare In De Praktijk

Het boek Webcare In De Praktijk van de auteur Antina Van Der Veenmeijer is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Webcare In De Praktijk" is tweedehands te koop vanaf € 9,80 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,80 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789089653079
   
Soort boek
Paperback


Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken, en iedereen kijkt mee. Als communicatie-, marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in te spelen. Want een klacht die viral gaat op Twitter kan het einde betekenen van je reputatie. Maar als jij op tijd met een slimme reactie komt, word je misschien wel populairder dan ooit. Klantenservice via social media heet ook wel webcare. In Webcare in de praktijk geeft Antina van der Veen je de nodige praktische handvatten om deze nieuwe, essentiële vorm van klantenservice in jouw organisatie te implementeren. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor een passend antwoord op elk bericht? En regel je dat er ook 's avonds nog namens het bedrijf wordt gereageerd? Dit boek leert je hoe je bij elke klant de juiste snaar raakt. Zodat je steeds opnieuw positief uit de bus komt. * Boordevol tips en trucs om jouw klanten het beste te woord te kunnen staan. * Met prikkelende anekdotes over klantcontact via onder andere Facebook en Twitter. Antina van der Veen-Meijer is interimmanager webcare, social media & community. Met haar bedrijf Social Connection helpt ze organisaties om een optimale verbinding met klanten en overige stakeholders te maken door gebruik van social media.
Prijs
€ 9,80
Bekijk boek