> > > > > inleiding-tot-de-marketing

Bronis Verhage - Inleiding Tot De Marketing

Het boek Inleiding Tot De Marketing van de auteur Bronis Verhage is 6 maal gevonden, 4 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Inleiding Tot De Marketing" is nieuw te koop vanaf € 24,95 bij Bol.com. "Inleiding Tot De Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 11,44 bij Bol.com.

Nieuw (4) vanaf € 24,95 bij Bol.com Toon 4 nieuwe boeken
Tweedehands (2) vanaf € 11,44 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Inleiding Tot De Marketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Inleiding Tot De Marketing

Nieuw
We hebben 4 nieuwe boeken gevonden
Inleiding Tot De Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789020733082
Levertijd: 2

Aanbieder:
€ 24,95
Inleiding Tot De Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789020733136
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 27,99
Inleiding Tot De Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789001016586
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 69,95
Inleiding Tot De Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789001886868
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 69,95
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001797096
   
Soort boek
Paperback


<p>Marketing</p> <p>Inleiding tot de marketing.</p> <p>Bronis Verhage.</p> <p>4e druk Noordhoff Uitgevers.</p> <p>Ongeveer 396 pagina's.</p> <p>Dit boek laat studenten kennismaken met het vakgebied marketing en leert ze hoe ze een slagvaardig marketingbeleid kunnen uitstippelen.</p> <p>Inleiding tot de marketing gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het belicht bijv. uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van sociale media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management. Het zoek is zeer compleet, maar dankzij de compacte en toegankelijke schrijfstijl van de auteur is het toch beknopt.</p> <p>In deze vierde druk wordt meer aandacht besteed aan strategieontwikkeling, online marketing, de sociale media en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Verder belicht het nieuwe communicatiemethoden, niet alleen in consumentenmarketing maar ook in business-to-business- en diensten-marketing. Er is ook een hoofdstuk toegevoegd over internationale marketing. Een andere opvallende verandering is de integratie van een aantal inspirerende voorbeelden en mini-cases over de Nederlandse marketingsituatie, die de relatie tonen tussen marketingtheorie en –praktijk.</p> <p>Inleiding tot de marketing is met name geschikt voor opleidingen waarbij marketing uitmaakt van het curriculum, maar geen kernvak is.</p>
Prijs
€ 11,44
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020726039
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 29,99
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Bronis Verhage
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (5)
vanaf € 27,50
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 79,95
Tweedehands (1)
€ 15,95
Nieuw (1)
€ 39,95
Tweedehands (0)