> > > > > political-neuromarketing-an-empirical-research-on-voter-decisionmaking

Cecilia Veneziano - Political Neuromarketing: An Empirical Research On Voter Decision-making

Het boek Political Neuromarketing: An Empirical Research On Voter Decision-making van de auteur Cecilia Veneziano is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Political Neuromarketing: An Empirical Research On Voter Decision-making" is nieuw te koop vanaf € 15,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 15,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Political Neuromarketing: An Empirical Research On Voter Decision-making

Type: Paperback
ISBN: 9798421341512
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 15,99