ISBN: 9789035227040
Bekijk boek
Het boek De Cliënt Centraal, Hoe Doen We Dat? van de auteur Gabrielle Verbeek is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "De Cliënt Centraal, Hoe Doen We Dat?" is tweedehands te koop vanaf € 17,15 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789035231450
Soort boek
Hardcover 'Hoe leid je medewerkers zo op dat ze vraaggestuurd gaan werken? Welke kwaliteiten heb je daarvoor nodig? Hoe doe je het met je planning? Wat voor instrumenten en welke methodieken zijn er? Je moet ervoor zorgen dat je medewerkers vraaggericht kúnnen werken.' (Coördinator flexwerk) <br /><br />Theorie en praktijk<br />Vraagsturing en vraaggerichte zorg horen tegenwoordig tot de gangbare bedrijfsvoering van zorgorganisatie. De invoering van functiegerichte, geïndiceerde zorg en zorgzwaartepakketten (ZZP's) maken het nodig dat er aanbod 'op maat' is voor cliënten. Maar hoe dit idee in de praktijk waar te maken?<br /><br />Gesprekken<br />De inhoud van dit boek is gebaseerd op gesprekken met coaches, cliënten en medewerkers, afkomstig van verschillende terreinen: de thuiszorg, de ouderenzorg, de zorg voor mensen met een verstandelijke of psychiatrische beperking en PGB-zorg. Persoonlijke inzet, motivatie en onderling vertrouwen blijken telkens belangrijke voorwaarden om in de eigen rol of functie een steentje te kunnen bijdragen.<br /><br />Praktisch en educatief<br />De cliënt centraal, hoe doen we dat? is een praktisch hulpmiddel bij begeleidings- en trainingstrajecten. Ook voor onderwijsdoelen is dit boek waardevol, bijvoorbeeld in opleidingen voor operationeel managers en post-hbo-opleidingen of ander vervolgonderwijs in de zorg. <br /><br />Over de auteur<br />Drs. Gabriëlle Verbeek MBA is directeur en senior-adviseur van bureau Artemea, dat zich richt op de ontwikkeling van vraagsturing en innovatie in de zorg. Zij heeft ook het boek De cliënt centraal, wat nu? Management van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg geschreven, een boek voor managers die op strategisch en tactisch niveau aan vraaggerichte zorg werken. De twee boeken kunnen goed gecombineerd worden als een organisatie vraaggerichte of vraaggestuurde zorg gaat aanbieden.
|
Prijs
€ 17,15 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789035225749
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 18,00 |
Bekijk boek |