> > > > > de-client-centraal-hoe-doen-we-dat

Gabrielle Verbeek - De Cliënt Centraal, Hoe Doen We Dat?

Het boek De Cliënt Centraal, Hoe Doen We Dat? van de auteur Gabrielle Verbeek is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "De Cliënt Centraal, Hoe Doen We Dat?" is tweedehands te koop vanaf € 12,89 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 12,89 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789035225749
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 12,89
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789035231450
   
Soort boek
Hardcover


'Hoe leid je medewerkers zo op dat ze vraaggestuurd gaan werken? Welke kwaliteiten heb je daarvoor nodig? Hoe doe je het met je planning? Wat voor instrumenten en welke methodieken zijn er? Je moet ervoor zorgen dat je medewerkers vraaggericht kúnnen werken.' (Coördinator flexwerk) <br /><br />Theorie en praktijk<br />Vraagsturing en vraaggerichte zorg horen tegenwoordig tot de gangbare bedrijfsvoering van zorgorganisatie. De invoering van functiegerichte, geïndiceerde zorg en zorgzwaartepakketten (ZZP's) maken het nodig dat er aanbod 'op maat' is voor cliënten. Maar hoe dit idee in de praktijk waar te maken?<br /><br />Gesprekken<br />De inhoud van dit boek is gebaseerd op gesprekken met coaches, cliënten en medewerkers, afkomstig van verschillende terreinen: de thuiszorg, de ouderenzorg, de zorg voor mensen met een verstandelijke of psychiatrische beperking en PGB-zorg. Persoonlijke inzet, motivatie en onderling vertrouwen blijken telkens belangrijke voorwaarden om in de eigen rol of functie een steentje te kunnen bijdragen.<br /><br />Praktisch en educatief<br />De cliënt centraal, hoe doen we dat? is een praktisch hulpmiddel bij begeleidings- en trainingstrajecten. Ook voor onderwijsdoelen is dit boek waardevol, bijvoorbeeld in opleidingen voor operationeel managers en post-hbo-opleidingen of ander vervolgonderwijs in de zorg. <br /><br />Over de auteur<br />Drs. Gabriëlle Verbeek MBA is directeur en senior-adviseur van bureau Artemea, dat zich richt op de ontwikkeling van vraagsturing en innovatie in de zorg. Zij heeft ook het boek De cliënt centraal, wat nu? Management van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg geschreven, een boek voor managers die op strategisch en tactisch niveau aan vraaggerichte zorg werken. De twee boeken kunnen goed gecombineerd worden als een organisatie vraaggerichte of vraaggestuurde zorg gaat aanbieden.
Prijs
€ 35,55
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Gabrielle Verbeek
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 21,00
Tweedehands (1)
€ 8,95
Nieuw (2)
vanaf € 20,50
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 23,65