> > > > > antipulatie

Paul Vessies - Antipulatie

Het boek Antipulatie van de auteur Paul Vessies is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Antipulatie" is tweedehands te koop vanaf € 13,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 13,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052619774
   
Soort boek
Paperback


Dagelijks worden vele professionals en leidinggevenden doelbewust gemanipuleerd door elkaar en door hun meerderen. Vaak gebeurt dit met een positieve bedoeling, zoals het verhogen van de motivatie en de prestaties, maar steeds vaker worden mensen op de werkvloer ook negatief gemanipuleerd ten gunste van degene die manipuleert. Denk bijvoorbeeld aan de vele situaties waarin feiten worden verdraaid, goede prestaties worden genegeerd, zaken worden gegeneraliseerd, of persoonlijke meningen als absolute waarheid of als totale onzin worden beschouwd. Het ontbreekt medewerkers, maar ook leidinggevenden, vaak aan manieren om zich tegen manipulatie te verzetten. Met de 14 'antipulatie'- technieken in dit boek leer je hoe je zelf de situaties kunt herkennen waarin negatieve manipulatie plaatsvindt, hoe je je kunt wapenen tegen de meest invloedrijke en veelvoorkomende manipulatietechnieken op de werkvloer en hoe je zonder de onderlinge relatie te verstoren zelf manipulatoren kunt manipuleren. Paul Vessies is expert op het gebied van zakelijke overtuigingskunst en oprichter van de internationale netwerkorganisatie Persuasure. Persuasure is als samenwerkingspartner en actieve participant betrokken bij de ontwikkeling van de marketing en communicatie van diverse ondernemingen en zakelijke projecten. Het doel: waardestijging van de onderneming door een optimale afstemming van de marketing en communicatie op het natuurlijke denkproces van de doelgroep. Dit met de achterliggende filosofie dat ieder ingezet middel het doel heeft om een maximaal (financieel) resultaat te behalen, dat een enkele meting waardevoller is dan honderd meningen, en dat er op een integere wijze gecommuniceerd wordt met de markt. Voor meer informatie kun je terecht op www.persuasure.nl, of via paul.vessies@persuasure.nl
Prijs
€ 13,50
Bekijk boek