> > > > > scoren-met-content-marketing

Edwin Vlems - Scoren Met Content Marketing

Het boek Scoren Met Content Marketing van de auteur Edwin Vlems is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Scoren Met Content Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 26,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 26,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789079840205
   
Soort boek
Paperback


Content marketing is een wereldwijd fenomeen dat een steeds groter alternatief vormt voor traditionele marketing en reclame. Dit boek wil laten zien wat content marketing is, wat het oplevert en hoe je het concreet kan toepassen.<br /><br />Scoren met Content Marketing laat je kennismaken met een wereld van nieuwe marketing gebaseerd op het delen van waardevolle informatie met je huidige en toekomstige klanten. Content marketing wordt één van de belangrijkste marketingmiddelen in een grensoverschrijdende netwerkeconomie.<br /><br /># Inhoud<br />In het boek Scoren met Content Marketing wordt ingegaan op de volgende onderwerpen:<br />Wat is een thought leader en hoe kan ik het worden?<br />Hoe kunnen Google en social media bijdragen aan mijn content marketing?<br />Wat levert content marketing op en hoe bereken ik de ROI<br />Wat is het verschil tussen outbound en inbound marketing?<br />Hoe zet ik social media en storytelling in?<br />Hoe kom ik aan inhoud voor mijn content marketing?<br />Wat is een buyer persona?<br />Content marketing met blogs, video's en boeken<br />De organisatie van content marketing<br /><br /># Over de auteur<br />Edwin Vlems is specialist op het gebied van content marketing. Ook is hij werkzaam als marketing specialist in een business-to-business omgeving. Als pleitbezorger van content marketing publiceert hij met grote regelmaat blogberichten en ondersteunt hij organisaties bij de eerste stappen op dit gebied.
Prijs
€ 26,99
Bekijk boek