> > > > > geintegreerde-communicatie

Marieta Vos - Geïntegreerde Communicatie

Het boek Geïntegreerde Communicatie van de auteur Marieta Vos is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Geïntegreerde Communicatie" is tweedehands te koop vanaf € 22,10 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 22,10 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Geïntegreerde Communicatie ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Geintegreerde Communicatie
Geintegreerde Communicatie
Geïntegreerde Communicatie

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789085062905
   
Soort boek
Paperback


Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie voor jou uit de doeken doet. Met dit boek krijg je inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen.<br />Over de inhoud<br />In Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een theoretische onderbouwing. Ook lees je hierin de ins en outs over informatieverwerking (van de ontvanger), communicatie-onderzoek, organisatiestructuur en internationale organisaties. Zo leer je alle basisbegrippen binnen de drie communicatiedomeinen kennen.<br />Voor deze tiende druk is Geïntegreerde communicatie integraal herzien en herschreven. Dit betekent dat de auteurs hierin nieuwe theorieën hebben opgenomen en voorbeelden hebben geactualiseerd. Zo is er in deze editie op alle vlakken aandacht voor online communicatie en wordt ook aandacht besteed aan de snel veranderende omgeving. Inspelen op de actualiteit voor reputatiemanagement en crisiscommunicatie hoort daar bijvoorbeeld bij.<br />Inhoudsopgave<br />1 Communicatie voor een organisatie<br />2 Concerncommunicatie<br />3 Interne communicatie<br />4 Marketingcommunicatie<br />5 Informatieverwerking bij de ontvanger<br />6 Communicatieonderzoek<br />7 Organisatie van de communicatie<br />8 Communicatie in internationaal perspectief<br />Uniek aan dit boek<br />* Al jaren een vast gezicht binnen de curricula van hogescholen.<br />* Compleet overzicht van het communicatiewerkveld en heldere theorie die expliciet gekoppeld wordt aan de praktijk.<br />* Een boek met visie dat start bij de behoeften van een organisatie en haar omgeving. De aandacht ligt daardoor niet alleen bij de organisatie, maar ook bij de ontvangers. <br />* Het boek sluit na de herziening volledig aan op de beroepsniveauprofielen van Logeion.<br />Doelgroep<br />Hbo-studenten die communicatievakken volgen binnen opleidingen zoals:<br />* Communicatie<br />* Communication and multimedia design<br />* Commerciële economie<br />* Business Studies <br />Daarnaast is het een geschikt boek voor startende communicatieprofessionals die meer willen weten over concerncommunicatie.
Prijs
€ 22,10
Bekijk boek