> > > > > monitoring-public-perception-corporate-branding

B Vos - Monitoring Public Perception & Corporate Branding

Het boek Monitoring Public Perception & Corporate Branding van de auteur B Vos is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Monitoring Public Perception & Corporate Branding" is tweedehands te koop vanaf € 33,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 33,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789085063094
   
Soort boek
Paperback


The topic of this book is monitoring public perception for successful corporate branding. By writing this book the authors hope to stimulate in young professionals a better understanding of the perception of an organisation by public groups. Knowledge of public groups is a key competence of communication experts. Within organisations much attention goes to internal processes. Communication experts should promote more attention for the social environment. It is called 'outside in' thinking.<br /><br />The main themes in this publication are corporate branding, reputation, image and identity. Theory will be discussed and examples are given. The authors also present monitoring methodes that can be put into practice.
Prijs
€ 33,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van B Vos
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (3)
vanaf € 8,50
Nieuw (1)
€ 18,99
Tweedehands (2)
vanaf € 14,50
Nieuw (2)
vanaf € 49,99
Tweedehands (0)