ISBN: 9789000015023
Bekijk boek
Het boek Dienstenmarketing van de auteur C. Vries is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Dienstenmarketing" is tweedehands te koop vanaf € 8,00 bij Bol.com.
We hebben Dienstenmarketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:
![]() |
Dienstenmarketing |
![]() |
Dienstenmarketing |
![]() |
Dienstenmarketing |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020724837
Soort boek
Paperback <p> Dienstenmarketing </p> <p> De marketing van diensten, een van de vele toepassingsgebieden van marketing, groeit meer en meer uit tot een specialisme binnen het vakgebied. In-Dienstenmarketing zijn de meest recente kennis en inzichten op dit terrein samengebracht. </p> <p> Een dienst kent de volgende eigenschappen. Hij is onaantastbaar, klant en personeel zijn gezamenlijk betrokken bij het productie proces, hij is vergankelijk en heterogeen van haar. Deze eigenschappen stellen een aantal bijzondere eisen aan het marketing management in door dienstverlenende organisaties. De auteurs gaan in dit boek uit van een marktgerichte visie, waarin de klant, de consument, het personeel en de overige instrumenten van de marketingmix geïntegreerd worden. De manier waarop consumenten de kwaliteit van diensten beoordeling (perceived quality), de positionering ten opzichte van de concurrent en de diensten attitude van het eigen personeel (interne organisatie) krijgen daarbij expliciet om aandacht. </p> <p> Dienstenmarketing bevat een aantal keuzes op NIMA A-, B- en C-Niveau. </p> <p> Het boek is in het bijzonder geschikt voor het marketing onderwijs op hbo en universiteit. Daarnaast is het geschikt voor dienstverleners en voor medewerkers van organisaties die producten voortbrengen waaraan additionele diensten verbonden zijn. </p> Tegenwoordig is de theorie van dienstenmarketing niet meer echt als nieuw te classificeren. Dit komt mede door de groeiende aandacht voor dit thema. Nederlandse dienstverleners manifesteren zich over de gehele wereld als betrouwbare leveranciers van hoogwaardige diensten. Het vakgebied blijft echter niet beperkt tot leveranciers van diensten. Bijna iedere fabrikant van tastbare producten weet inmiddels ook dat dienstverlening in de vorm van after-sales diensten een essentieel onderdeel vormt van het totale product. Immers, dienstverlenen is geen magie, maar komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. In deze tweede druk zijn de bestaande inzichten op het gebied van dienstenmarketing samengevoegd en daar waar nodig geactualiseerd. Daarmee wordt voor iedere geïnteresseerde een overzicht gegeven van wat er allemaal gemoeid is met het ontwikkelen en uitvoeren van een marketingbeleid.
|
Prijs
€ 8,00 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020728552
Soort boek
Onbekende bindwijze Tegenwoordig is de theorie van dienstenmarketing niet meer echt als nieuw te classificeren. Dit komt mede door de groeiende aandacht voor dit thema. Nederlandse dienstverleners manifesteren zich over de gehele wereld als betrouwbare leveranciers van hoogwaardige diensten. Het vakgebied blijft echter niet beperkt tot leveranciers van diensten. Bijna iedere fabrikant van tastbare producten weet inmiddels ook dat dienstverlening in de vorm van after-sales diensten een essentieel onderdeel vormt van het totale product. Immers, dienstverlenen is geen magie, maar komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. In deze tweede druk zijn de bestaande inzichten op het gebied van dienstenmarketing samengevoegd en daar waar nodig geactualiseerd. Daarmee wordt voor iedere ge?nteresseerde een overzicht gegeven van wat er allemaal gemoeid is met het ontwikkelen en uitvoeren van een marketingbeleid in en door
|
Prijs
€ 11,00 |
Bekijk boek |