> > > > > inkoop-in-strategisch-perspectief

Arjan J Van Weele - Inkoop In Strategisch Perspectief

Het boek Inkoop In Strategisch Perspectief van de auteur Arjan J Van Weele is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Inkoop In Strategisch Perspectief" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Tweedehands (3) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Inkoop In Strategisch Perspectief ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Inkoop In Strategisch Perspectief

Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013056075
   
Soort boek
Hardcover


Elk hoofdstuk opent met de leerdoelen. Na een inleidende case volgen de belangrijkste concepten met veel illustraties. Elk hoofdstuk besluit met een compacte samenvatting en aanbevelingen voor de praktijk.<br />Deze opzet heeft de afgelopen jaren zijn waarde bewezen. In het academisch en hbo-onderwijs blijkt dit boek een uitstekend leerboek dat door studenten hoog wordt gewaardeerd. Het heeft ook zijn weg weten te vinden in de bedrijfspraktijk. Dit komt mede door de heldere beschrijvingen en het toegankelijke taalgebruik.<br />Deze zesde, volledig herziene druk bevat veel nieuw materiaal, waaronder:<br />- Inkopen van diensten;<br />- Ontwikkelen van inkoop- en sourcingstrategieën;<br />- Duurzaam inkopen, integriteit en ethiek;<br />- Public Procurement;<br />- Target Costing;<br />- Leveranciersontwikkeling;<br />- 'Customer of choice'.<br />
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789013024869
   
Soort boek
Paperback


Elk hoofdstuk opent met de leerdoelen. Na een inleidende case volgen de belangrijkste concepten met veel illustraties. Elk hoofdstuk besluit met een compacte samenvatting en aanbevelingen voor de praktijk.<br />Deze opzet heeft de afgelopen jaren zijn waarde bewezen. In het academisch en hbo-onderwijs blijkt dit boek een uitstekend leerboek dat door studenten hoog wordt gewaardeerd. Het heeft ook zijn weg weten te vinden in de bedrijfspraktijk. Dit komt mede door de heldere beschrijvingen en het toegankelijke taalgebruik.<br />Deze vijfde, herziene druk bevat veel nieuw materiaal, waaronder:<br />- De kracht van internet voor onderzoek van internationale leveranciersmarkten;<br />- De betekenis van e-procurement, elektronische veilingen en marktplaatsen;<br />- Outscourcing en risicomanagement;<br />- Ontwikkelen en invoeren van gedifferentieerde inkoop- en leveranciersstrategieën;<br />- De rol en betekenis van inkoop binnen supply chain management;<br />- Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van detailhandelsinkoop, waaronder ECR, VMI, CPFR en RFID<br />- Inkoop binnen een facilitaire omgeving met accent op het inkopen van NPR en diensten;<br />- De laatste ontwikkelingen op het gebied van inkoop binnen de overheid
Prijs
€ 17,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789462155183
   
Soort boek
Hardcover


INKOPEN IS EEN VAK Wat is inkoop eigenlijk? Hoe doe je dat? Waar begint het en waar stopt het? Kopen bedrijven net zo in als consumenten? Wat zijn de verschillen? Dit zijn vragen die u zich als lezer van dit boek kunt stellen. Professioneel inkopen richt zich op het standaardiseren van producten en diensten en het terugbrengen van het aantal leveranciers, waarmee vervolgens heldere contracten worden afgesloten. Een goede inkoopafdeling kent de visie en strategie van de organisatie en onderhoudt uitstekende relaties met alle afdelingen. Dit doet zij door helder en open te communiceren en goed te luisteren naarwat nodig is. Door haar professie en toegevoegde waarde verleidt zij de organisatie om samen te werken en vertaalt dit naar passende oplossingen. Een professionele inkoopafdeling is de aanjager van duurzaamheid en innovatie en beschikt over inkopers met vakkennis, systemen en daadkracht dit te realiseren. Over professioneel inkopen gaat dit boek. De auteurs richten zich primair op inkoopprofessionals, die inkoop krachtig binnen hun organisatie willen verankeren. Inhoud, vorm en taal zijn zo gekozen dat het boek ook toegankelijk is voor de managers aan wie inkoopprofessionals rapporteren. De tweede belangrijke doelgroep vormen studenten van het hoger beroepsonderwijs die zich willen specialiseren in commerciële economie, marketing en inkoopmanagement. EEN MUST READ VOOR IEDEREEN DIE INKOOP PROFESSIONEEL IN ZIJN OF HAAR ORGANISATIE WIL VERANKEREN!
Prijs
€ 29,90
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Arjan J Van Weele
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 33,00
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 16,95
Nieuw (1)
€ 58,00
Tweedehands (0)