> > > > > the-influence-of-brands-and-images-on-the-financial-performance-an-empirical-investigation-of-the-eurostoxx-50

Christian H Weiss - The Influence Of Brands And Images On The Financial Performance - An Empirical Investigation Of The Eurostoxx 50

Het boek The Influence Of Brands And Images On The Financial Performance - An Empirical Investigation Of The Eurostoxx 50 van de auteur Christian H Weiss is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Influence Of Brands And Images On The Financial Performance - An Empirical Investigation Of The Eurostoxx 50" is nieuw te koop vanaf € 25,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 25,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Christian H Weiss
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 45,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 83,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 22,99
Tweedehands (0)