ISBN: 9789079624225
Bekijk boek
Het boek De I-dialoog van de auteur Han Van Wel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De I-dialoog" is tweedehands te koop vanaf € 11,90 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043005197
Soort boek
Paperback Merkwaardig boek!<br /><br />"Dit boek is inderdaad nogal merkwaardig. Dat is ook de bedoeling. Mijn visie is dat je over onderwerpen als e-business, internet en organisaties in verandering - niet zo gestructureerd kunt schrijven alsof het een handboek is. Dit boek biedt geen keurige chronologie, gericht op 1 doelgroep. Want internet is per definitie niet chronologisch en als je praat over doelgroeppen dan is bijna elke websurfer zijn eigen doelgroep. En zo beschouw ik jou, lezer ook.<br />Ik vertrok met een driedubbele agenda toen ik dit boek ging schrijven. Ik wilde - ook voor mezelf overigens - ontdekken wat verandering betekent voor organisaties onder invloed van internet, e-business en hoe zij daarmee omgaan (of niet). Ik wilde voor iedereen die dat interesseert inventariseren wat nou precies de kern is van e-communicatie en welke consequenties dat kan hebben. Maar ik wilde eigenlijk veel meer. Ik ben niet voor niets, onder meer, docent. Dus ging het er mij ook om dat je, zoals dat heet, heel praktisch aan de slag kunt met de dingen die ik behandel. Tegelijkertijd heb ik ook de pretentie dat ik je verder wil helpen in het lastige traject dat internet en e-business nou eenmaal is - in eik opzicht, maar zeker in communicatieve zin. En uiteraard wilde ik het hebben over schrijven voor internet.<br />Dit boek is bestemd voor jou, CEO of wat je ook op je visitekaartje hebt staan - om je bij te praten en om je te helpen je visie op dit onderwerp te bepalen. Dit boek is daarom voor jou, aanstaande webredacteur en/of webmeester - om je te laten zien wat er zoal speelt en hoe het is om vanuit mijn vak, communicatie, over 'e' te praten en te denken; en om je veel handvatten te geven waarmee je je site en je kopij spannender kunt maken en meer kleefkracht kunt geven. Dit boek is daarom voor jou, marketing-manager, om je te laten zien hoe je nog veel knapper van dit medium gebruik kunt maken dan je uiteraard al doet; en om je de argumenten te geven waarmee je je interne organisatie én je externe e-lev...
|
Prijs
€ 11,90 |
Bekijk boek |