> > > > > management-in-een-week-5-succesvol-in-klantgericht-werken

John Wellemin - Management In Één Week 5. Succesvol In Klantgericht Werken

Het boek Management In Één Week 5. Succesvol In Klantgericht Werken van de auteur John Wellemin is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Management In Één Week 5. Succesvol In Klantgericht Werken" is tweedehands te koop vanaf € 10,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 10,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789024371136
   
Soort boek
Onbekende bindwijze


Het topmanagement van bedrijven heeft vaak verkondigd, vooral aan hun klanten en staf, dat klantgericht werken hun eerste aandachtspunt is. Steeds meer bedrijven zien tegenwoordig in dat positieve stappen gezet moeten worden om ervoor te zorgen dat deze woorden geen holle frasen blijven. De acties en houdingen van het management moeten er dan ook op gericht zijn klantenzorg als hoogste prioriteit te beschouwen. Succesvol in klantgericht werken wil aantonen hoe een bedrijf zijn volledige personeel kan betrekken bij het gebruiken van klantenondersteuning om te concurreren. Tot de behandelde onderwerpen behoren: de betekenis van klantenzorg; het belang van communicatie; klachten als een positief instrument; normen instellen en controleren; het klantenzorgprogramma.
Prijs
€ 10,00
Bekijk boek