> > > > > strategische-sportmarketing

J. Westerbeek - Strategische Sportmarketing

Het boek Strategische Sportmarketing van de auteur J. Westerbeek is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Strategische Sportmarketing" is tweedehands te koop vanaf € 14,40 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 14,40 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789054720393
   
Soort boek
Paperback


Strategische sportmarketing<br />Hans Westerbeek, Berend Rubingh, David Shilbury & Shayne Quick<br /><br />De sportwereld is in de afgelopen dertig jaar ingrijpend veranderd. Was het vroeger voor zowel deelnemers als toeschouwers een plaatselijke zaterdagmiddagactiviteit, nu vindt sport elke avond op nationaal en internationaal niveau plaats en kan de sportliefhebber het live of via de media volgen. Sportliefhebbers tonen hun trouw aan de sport steeds vaker door middel van de producten die ze kopen, de literatuur die ze lezen en de programma's die ze bekijken. Vandaag de dag is sport een uit meerdere facetten bestaande multimediabranche met toenemende aantrekkingskracht op een groeiend aantal belanghebbenden. Wat ooit een duidelijk afgebakende, stabiele activiteit was, is nu een zeer complexe bedrijfstak in beweging. Dit is de omgeving waarbinnen de huidige generatie sportmarketeers zich moet bewegen. <br /><br />Strategische sportmarketing is in eerste aanleg bestemd voor docenten en studenten sportmarketing. De vele voorbeelden en stappenplannen maken het echter tot een dermate praktische handleiding én theoretisch naslagwerk, dat deze uitgave ook voor belanghebbenden buiten het onderwijs van grote betekenis is. De theoretische achtergronden en schema's worden ondersteund en verhelderd door uitgebreide (inter)nationale sport cases. Doordat de auteurs sportmarketing in een context van algemene strategische besluitvorming hebben geplaatst, is dit boek onmisbaar voor eenieder die zich beroepshalve met sportmarketing bezighoudt. <br /><br />"Eindelijk een Nederlandstalig boek dat de integrale organisatie en planning van<br />marketing/communicatie vanuit de sportinhoud invult: een basisboek voor alle<br />collega's en toekomstige managers in de sport."<br />Joop Alberda won als volleybalcoach olympisch goud (Atlanta 1996)
Prijs
€ 14,40
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789077072332
   
Soort boek
Hardcover
Prijs
€ 38,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van J. Westerbeek
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 8,45
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 6,67
Nieuw (1)
€ 69,99
Tweedehands (0)