ISBN: 9789462762619
Bekijk boek
Het boek De Communicatieadviseur Op Een Strategische Positie In De Organisatie van de auteur Karel A. Winkelaar is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "De Communicatieadviseur Op Een Strategische Positie In De Organisatie" is tweedehands te koop vanaf € 22,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789079624058
Soort boek
Paperback 'De communicatieadviseur - op een strategische positie in de organisatie' maakt waar wat de titel belooft: dit boek helpt professionele communicatiebeoefenaren die plek te verwerven waar ze een wezenlijke bijdrage aan beleid en resultaat van een organisatie kunnen leveren. Dit is het eerste boek dat de fenomenen communicatie en advies samenbrengt. Daarmee kan de ambitieuze communicatiebeoefenaar zich op eigen kracht ontwikkelen tot een stevige, waardevolle communicatieadviseur op een strategische positie. En ontstijgen aan het uitvoerend niveau. In vier delen loopt 'De communicatieadviseur' de ontwikkeling tot strategische communicatieadviseur door. Eerst is er de 'verkenning' van het communicatievak en de verschillen tussen communicatieadviseurs. In deel 2 kijken we naar soorten 'organisaties' waar die verschillende communicatieadviseurs het beste tot hun recht komen. Deel 3 focust op de 'bijdrage' van communicatieadvies aan het succes van de organisatie. In het laatste deel komt alles samen in de 'praktijk'. Auteur Karel A. Winkelaar lardeert elk deel met sprekende voorbeelden uit de praktijk. Voor dit boek interviewde hij een reeks van spraakmakende communicatiecollega's over hoe zij de strategische positie in hun organisatie bereikten en managen. www.karelwinkelaar.nl
|
Prijs
€ 22,95 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789079624072
Soort boek
Paperback 'De communicatieadviseur - op een strategische positie in de organisatie' maakt waar wat de titel belooft: dit boek helpt professionele communicatiebeoefenaren die plek te verwerven waar ze een wezenlijke bijdrage aan beleid en resultaat van een organisatie kunnen leveren. Dit is het eerste boek dat de fenomenen communicatie en advies samenbrengt. Daarmee kan de ambitieuze communicatiebeoefenaar zich op eigen kracht ontwikkelen tot een stevige, waardevolle communicatieadviseur op een strategische positie. En ontstijgen aan het uitvoerend niveau. <br /><br />''Gek genoeg was er nog geen standaardwerk voor de communicatieadviseur en hoe je die in een strategische positie brengt. Dat is er nu wel, en wat voor een!'' (Nico Jong op Managementboek.nl)<br />''Dit wordt een klassieker. Het boek dat de komende tien jaar gestaag zal verkopen. Dat gerust De Grote Winkelaar mag heten. (...) Eindelijk ook een boek dat de 'eagere' communicatieadviseur verder helpt die plek te verwerven waar ze een wezenlijke bijdrage aan beleid en resultaat van een organisatie kan leveren. (...) Dit is je kans. Lees die 486 pagina's en leer over de kieren, knelpunten en kansen om stappen te zetten richting een meer strategische positie in de organisatie.''<br />(Marjolein te Kolsté in 'Communicatie')<br /><br /><br /><br />
|
Prijs
€ 30,00 |
Bekijk boek |