> > > > > de-mediaexplosie

Kees Van Wijk - De Media-explosie

Het boek De Media-explosie van de auteur Kees Van Wijk is 6 maal gevonden, 1 maal nieuw en 5 maal tweedehands. "De Media-explosie" is nieuw te koop vanaf € 63,75 bij Bol.com. "De Media-explosie" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 63,75 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (5) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 5 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
De Media-explosie

Type: Paperback
ISBN: 9789024443437
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 63,75
Tweedehands
We hebben 5 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039525265
   
Soort boek
Paperback


Artikelnr.: 109288
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039526415
   
Soort boek
Paperback


In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. We hebben te maken met een steeds groeiende verscheidenheid aan media-uitingen.<br />Naast de traditionele media zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom van boodschappen. Alle reden<br />om te spreken van een media-explosie.<br /><br />Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in?<br /><br />Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over massacommunicatie. Dit handboek is bestemd voor de beroepspraktijk en het hoger onderwijs. Het is vlot geschreven met duidelijke voorbeelden uit de praktijk.<br />De auteur biedt verschillende perspectieven, waardoor hij de lezer stimuleert<br />zelf een mening te vormen. Deze vierde herziene druk is geheel geactualiseerd.
Prijs
€ 8,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052613710
   
Soort boek
Paperback


<p>Tegenwoordig kunnen we niet meer zonder de media. Overal waar we kunnen bedenken komen we<br />producten uit de media tegen. Het informatietijdperk waarin we nu leven kunnen we ook wel de tijd<br />van een nieuwe mediarevolutie noemen. Iedereen heeft te maken met deze media-explosie. Zonder de<br />pers, televisie, internet en sociale media zouden we in dit derde millennium geen informatiewereld<br />kennen. De media-explosie is een metafoor (een beeld) voor de enorm snelle groei van<br />mediaorganisaties, mediakanalen, mediaproducten en mediaberoepen in de huidige informatiewereld.</p>
Prijs
€ 12,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789024406838
   
Soort boek
Paperback


Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Over de inhoud Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over communicatie. Uniek aan dit boek Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in media en (massie)communicatie. Nieuw in deze vijfde druk Deze nieuwe druk is volledig geactualiseerd en aangevuld met actuele praktijkvoorbeelden en nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie en media- en contentstrategie. Inclusief online omgeving met extra materiaal Bij deze vijfde druk hoort bovendien een website: www.demediaexplosie.nl. Op deze site staan voor studenten toetsen, samenvattingen en veel handige tips en links om de kennis te verdiepen. Doelgroep Hbo-studenten Binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap
Prijs
€ 15,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052613505
   
Soort boek
Paperback


Ons dagelijks leven is een voortdurende confrontatie met uitingen van massamedia. We worden overspoeld door de meest veelsoortige boodschappen, niet alleen via traditionele media als dagbladen, radio, billboards, tijdschriften, televisie en film, maar nu ook via Internet, elektronische post en andere media van het digitale tijdperk. Alle reden om te spreken van een media-explosie, waarbij ons bestaan steeds meer in de greep is van diverse hoogontwikkelde communicatievormen. Dit boek gaat over de menselijke omgang met de moderne media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de massacommunicatie. Hoe gaan de media om met politieke, economische en culturele trends? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Kunnen we daar vanuit de communicatiehoek iets zinnigs over zeggen? En wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie zelf? Hoe ontwikkelen zich de media als communicatiemiddel? En hoe grijpt dat in in ons alledaagse bestaan? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door "De media-explosie". Resultaat is een heldere inleiding in de massacommunicatie, die - gebaseerd op gedegen vakkennis en met grote persoonlijke betrokkenheid geschreven - de basisbeginselen aanreikt voor de analyse van het hedendaagse medialandschap.
Prijs
€ 15,98
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Kees Van Wijk
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Media Explosie Dr3

ISBN: 9789039521311


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,35