> > > > > the-marketing-of-terrorism-analysing-the-use-of-social-media-by-isis

Lisa Wiechert - The Marketing Of Terrorism. Analysing The Use Of Social Media By Isis

Het boek The Marketing Of Terrorism. Analysing The Use Of Social Media By Isis van de auteur Lisa Wiechert is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Marketing Of Terrorism. Analysing The Use Of Social Media By Isis" is nieuw te koop vanaf € 46,48 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 46,48 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Marketing Of Terrorism. Analysing The Use Of Social Media By Isis

Type: Paperback
ISBN: 9783960950776
Levertijd: 13

Aanbieder:
€ 46,48