> > > > > routledge-studies-in-marketing-countryoforigin-effect-in-international-business

Marzanna K. Witek-hajduk - Routledge Studies In Marketing- Country-of-origin Effect In International Business

Het boek Routledge Studies In Marketing- Country-of-origin Effect In International Business van de auteur Marzanna K. Witek-hajduk is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Studies In Marketing- Country-of-origin Effect In International Business" is nieuw te koop vanaf € 158,01 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 158,01 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Routledge Studies In Marketing- Country-of-origin Effect In International Business

Type: Hardcover
ISBN: 9781032537870
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 158,01