> > > > > dimensions-of-advertising-theory-and-practice-in-africa

Rotimi Williams Olatunji - Dimensions Of Advertising Theory And Practice In Africa

Het boek Dimensions Of Advertising Theory And Practice In Africa van de auteur Rotimi Williams Olatunji is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Dimensions Of Advertising Theory And Practice In Africa" is nieuw te koop vanaf € 30,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 30,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Dimensions Of Advertising Theory And Practice In Africa

Type: Paperback
ISBN: 9782359260182
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 30,99


Andere populaire boeken van Rotimi Williams Olatunji
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 84,99
Tweedehands (0)