> > > > > the-impact-of-different-price-tag-font-colors-on-consumer-behavior

Timo Wilhelm Rang - The Impact Of Different Price Tag Font Colors On Consumer Behavior

Het boek The Impact Of Different Price Tag Font Colors On Consumer Behavior van de auteur Timo Wilhelm Rang is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Impact Of Different Price Tag Font Colors On Consumer Behavior" is nieuw te koop vanaf € 23,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Impact Of Different Price Tag Font Colors On Consumer Behavior

Type: Paperback
ISBN: 9783656572770
Levertijd: 28

Aanbieder:
€ 23,99


Andere populaire boeken van Timo Wilhelm Rang
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 23,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 34,99
Tweedehands (0)