> > > > > marketingkansen-in-de-sport

A. Van Wijk - Marketingkansen In De Sport

Het boek Marketingkansen In De Sport van de auteur A. Van Wijk is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Marketingkansen In De Sport" is tweedehands te koop vanaf € 6,00 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 6,00 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789077072844
   
Soort boek
Paperback


Marketingkansen in de sport - Communicatie in de klantrelatie<br />Jan van Wijk<br /><br />Marketingkansen in de sport is het eerste Nederlandstalige boek dat het brede perspectief van marketing en sport onder de aandacht brengt. De zowel praktijkgerichte als theoretische diepgang zorgt ervoor dat sportorganisaties competenties in marketing en sport kunnen verwerven. Talrijke mogelijkheden worden aangereikt om adequaat in te spelen op de vele marketingkansen die zich in de sportorganisaties voordoen. Het uiteindelijke doel is immers om sportorganisaties in de gelegenheid te stellen de marketingpraktijk in de sport naar een professioneler niveau te brengen. <br /><br />Managers, marketingdeskundigen, bestuurders en geïnteresseerden in de sport krijgen door dit werk een veelheid aan marketingkansen aangedragen. Ook is het boek een welkome aanvulling voor studenten in het hoger economisch onderwijs in Nederland en België en voor hen die een post-universitaire opleiding in sportmanagement volgen.
Prijs
€ 6,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789077072318
   
Soort boek
Hardcover


Marketingkansen in de sport is het eerste Nederlandstalige boek dat het brede perspectief van marketing en sport onder de aandacht brengt. De zowel praktijkgerichte als theoretische diepgang zorgt ervoor dat sportorganisaties competenties in marketing en sport kunnen verwerven. Talrijke mogelijkheden worden aangereikt om adequaat in te spelen op de vele marketingkansen die zich in de sportorganisaties voordoen. Het uiteindelijke doel is immers om sportorganisaties in de gelegenheid te stellen de marketingpraktijk in de sport naar een professioneler niveau te brengen.<br />Managers, marketingdeskundigen, bestuurders en geïnteresseerden in de sport krijgen door dit werk een veelheid aan marketingkansen aangedragen. Ook is het boek een welkome aanvulling voor studenten in het hoger economisch onderwijs in Nederland en Belgie en voor hen die een post-universitaire opleiding in sportmanagement volgen.
Prijs
€ 8,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van A. Van Wijk
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 5,00
Tweedehands (5)
vanaf € 7,50
Nieuw (1)
€ 5,95
Tweedehands (3)
vanaf € 10,90
Nieuw (1)
€ 112,00
Tweedehands (2)
vanaf € 26,00