> > > > > evaluating-marketing-actions-and-outcomes

A. G. Woodside - Evaluating Marketing Actions And Outcomes

Het boek Evaluating Marketing Actions And Outcomes van de auteur A. G. Woodside is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Evaluating Marketing Actions And Outcomes" is nieuw te koop vanaf € 121,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 121,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Evaluating Marketing Actions And Outcomes

Type: Hardcover
ISBN: 9780762310463
Levertijd: 24

Aanbieder:
€ 121,00


Andere populaire boeken van A. G. Woodside
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 137,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 146,00
Tweedehands (0)
Matters Of Finesse

ISBN: 9781681300009


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 8,47
Tweedehands (0)