> > > > > nieuwe-producten-bedenken-3e

Gijs Van Wulfen - Nieuwe Producten Bedenken 3/e

Het boek Nieuwe Producten Bedenken 3/e van de auteur Gijs Van Wulfen is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Nieuwe Producten Bedenken 3/e" is tweedehands te koop vanaf € 10,00 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 10,00 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043025195
   
Soort boek
Hardcover


Het bedenken van succesvolle nieuwe producten of diensten is lastig. Slechts een op de zes innovatieprojecten haalt de markt. Omdat de klant er niet op zit te wachten, het intern aan draagvlak ontbreekt of omdat het technisch niet haalbaar is. Daarom is de VOORT innovatiemethode ontwikkeld. Met een intern team bedenk je in vijf stappen concrete nieuwe producten, diensten of businessmodellen. In een gestructureerd creatief proces keer je terug met drie tot vijf mini new business cases, vijftien weken na de kick-off.<br />De methode is succesvol omdat je start met een innovatieopdracht, je zelf klantfricties ontdekt, de klant nauw betrokken is, je terugkeert met concrete business cases en je het gezamenlijk met een team doet. Dit zorgt voor intern draagvlak.<br />De VOORT innovatiemethode is voor iedereen bruikbaar. Zowel voor diensten als producten en in business-to-business-of in business-to-consumermarkten. Meer dan dertig bedrijven en organisaties passen de methode toe. Sanoma Media heeft met deze methode de Libelle Academy en Work4Women bedacht en succesvol geïntroduceerd. Deze praktijkcase komt uitgebreid aan bod. Dit boek is een werkboek, bedoeld om de VOORT innovatiemethode zelf toe te passen. Het staat boordevol praktische inspiratie en bruikbare formats. Het bevat ook 35 creatieve technieken om zelf in het ideationproces te gebruiken.<br />Gijs van Wulfen, grondlegger van de VOORT innovatiemethode, is bedrijfseconoom, marketeer en innovatiefacilitator. Hij werkte in de foodsector en adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon. Eind 2002 startte hij zijn eigen innovatieorganisatie die zich richt op opleiden, en het verspreiden en faciliteren van de VOORT innovatiemethode. Hij is een veelgevraagd spreker over innovatie op internationale congressen, seminars en workshops.
Prijs
€ 10,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043025195
   
Soort boek
Hardcover


Het bedenken van succesvolle nieuwe producten of diensten is lastig. Slechts een op de zes innovatieprojecten haalt de markt. Omdat de klant er niet op zit te wachten, het intern aan draagvlak ontbreekt of omdat het technisch niet haalbaar is. Daarom is de VOORT innovatiemethode ontwikkeld. Met een intern team bedenk je in vijf stappen concrete nieuwe producten, diensten of businessmodellen. In een gestructureerd creatief proces keer je terug met drie tot vijf mini new business cases, vijftien weken na de kick-off.<br />De methode is succesvol omdat je start met een innovatieopdracht, je zelf klantfricties ontdekt, de klant nauw betrokken is, je terugkeert met concrete business cases en je het gezamenlijk met een team doet. Dit zorgt voor intern draagvlak.<br />De VOORT innovatiemethode is voor iedereen bruikbaar. Zowel voor diensten als producten en in business-to-business-of in business-to-consumermarkten. Meer dan dertig bedrijven en organisaties passen de methode toe. Sanoma Media heeft met deze methode de Libelle Academy en Work4Women bedacht en succesvol geïntroduceerd. Deze praktijkcase komt uitgebreid aan bod. Dit boek is een werkboek, bedoeld om de VOORT innovatiemethode zelf toe te passen. Het staat boordevol praktische inspiratie en bruikbare formats. Het bevat ook 35 creatieve technieken om zelf in het ideationproces te gebruiken.<br />Gijs van Wulfen, grondlegger van de VOORT innovatiemethode, is bedrijfseconoom, marketeer en innovatiefacilitator. Hij werkte in de foodsector en adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon. Eind 2002 startte hij zijn eigen innovatieorganisatie die zich richt op opleiden, en het verspreiden en faciliteren van de VOORT innovatiemethode. Hij is een veelgevraagd spreker over innovatie op internationale congressen, seminars en workshops.
Prijs
€ 17,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Gijs Van Wulfen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 48,95
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 14,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 18,50
Tweedehands (0)