> > > > > improve-customer-satisfaction-in-a-structural-way

Jie Wu - Improve Customer Satisfaction In A Structural Way

Het boek Improve Customer Satisfaction In A Structural Way van de auteur Jie Wu is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Improve Customer Satisfaction In A Structural Way" is nieuw te koop vanaf € 54,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 54,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Improve Customer Satisfaction In A Structural Way

Type: Paperback
ISBN: 9783639209280
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 54,99


Andere populaire boeken van Jie Wu
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 66,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 187,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 13,49
Tweedehands (0)