> > > > > employee-empowerment-and-its-impact-on-the-service-quality

Farheen Zaidi - Employee Empowerment And Its Impact On The Service Quality

Het boek Employee Empowerment And Its Impact On The Service Quality van de auteur Farheen Zaidi is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Employee Empowerment And Its Impact On The Service Quality" is nieuw te koop vanaf € 53,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 53,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Employee Empowerment And Its Impact On The Service Quality

Type: Paperback
ISBN: 9783639372335
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 53,99